Day 04: your greatest fears about weight loss.

Att jag antingen skulle bli totalt blind och därmed aldrig nöjd, utan vilja gå längre och längre ner och till slut bli rädd för att t ex duscha för att jag skulle gå upp i vikt av att vattnet skulle sugas upp av kroppen..
Vilket är helt galet sjukt och osant, men man vet ju aldrig vad man kan få för sig?

Eller att jag skulle gå ner men ändå se fet ut, eller gå ner och bli "slapp". Att jag skulle få massa löst skinn som bara hänger i vägen är ser äckligt ut :/

Kommentarer
Postat av: Percy

Fast om du tränar så blir det väl inget löst skinn?

2012-03-11 @ 22:25:15
URL: http://butterflykisses.blogg.se/
Postat av: pp

Du får inte löst skinn, Bara om du typ har varit väldigt väldigt överviktig innan. Du är ABSOLUT INTE tjock så du behöver inte vara rädd :)



Stay strong <3 kram

2012-03-13 @ 20:27:27
URL: http://schackmatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0