Fredag vare va?

Det är fredag idag. Kommer inte bli fest, skönt!
Har inte hunnit träna idag. Vägde mig idag. FML! Inget kul..

Ska äta typ 1214 kcal enligt Shape Up idag med. Det betyder att jag har 707 kcal kvar att konsumera.
Vad kan jag då äta? För vi ska köpa mat.. Så antingen är jag safe och tar en sallad eller om jag kan "kosta på mig" att ta typ thaimat? Hur mkt kan det gå på? Då menar jag inte friterad kyckling eller så..
Utan typ någon wok med grönsaker & kyckling/räkor..? Kanske med kokosmjölk?
Säkert för mkt.. :/

Kommentarer
Postat av: elin

Har du några planer inför helgen?:D

2012-03-16 @ 20:25:03
URL: http://elinwkarlsson.blogspot.com
Postat av: L

Jag tvivlar faktiskt på att en wokrätt går på 700 kcal! ;o

Men jag vet attt det känns läskigt att inte veta exakt vad det är i. Försökte äta på resturang för någon vecka sen, men allt jag kund

2012-03-16 @ 22:31:03
URL: http://karusellkaos.blogg.se/
Postat av: L

Jag tvivlar faktiskt på att en wokrätt går på 700 kcal! ;o

Men jag vet attt det känns läskigt att inte veta exakt vad det är i. Försökte äta på resturang för någon vecka sen, men allt jag kunde tänka på var all olja det såg ut att vara i såsen, fick ångest och åt inget alls dagen efter.. Jag hatar att vara helt i anorexins makt..

2012-03-16 @ 22:32:26
URL: http://karusellkaos.blogg.se/
Postat av: Tic Tac Toe

Ja, det är ju hemskt att få sådana kommentarer oavsett om det är på skämt! Inte OK!



Va härligt att du har den attityden till att bli fotad, det är bara att köra på för du är snygg :-D Jag är också sådär ego av mig när det kommer till kort som jag tagit själv (kan inte slappna av framför kameran om det är ngn annan eller om det är publik, såvida jag inte är full ;)



Va dumt av din pojkvän att börja skratta sådär, bra att hans farmor sa ifrån! Måste kännas bra att hon gillar dig? Ibland kan man bara få för sig att ngn inte gillar en, men det är bara svårt för vissa att visa omtanke och sådant.



Se inte lappen som ett måste utan mer som en bra grej som du gör för dig själv så kanske det blir lättare att skriva den ;-)



Det är bra att du inte säger nej till fika, jag tycker man kan unna både sig själv och dem det. Mer värt det än att äta det själv och det gör jag ju liksom änd¨å så lika bra att försöka få ut ngt på det.



Va gullig din morfar och de verkar vara och kul att ni betyder så mkt för dem. Ta vara på det <3 Saknar min farmor oerhört mkt och varje gång jag tänker på henne så får jag tårar i ögonen även om det nu gått snart 3 år så har jag inte kommit över det.



Hur blev det med maten idag? Blev det thai? Lät sjukt gott! :)



Jag ska bara plugga hela helgen och vara ensam och det känns ju som att det blir hetsätning imorgon + att jag hade en dålig kväll idag men ska försöka att knapra atarax så kanske jag slutar tänka på att jag vill skada mig eller dö. Fy fan för sådan här ångest över livet, det är värre än ångesten över att känna sig fet.



Får du ångest över livet, alltså att det är meningslöst och sånt? Ursäkta djupheten och deppigheten, ska snart sova så mår väl bättre imorgon.

kramar



2012-03-17 @ 00:47:09
URL: http://blueshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är bara fint fint fint. vad glad jag blir att jag lyckas inspirera dig ^^



hur är det med dig?

2012-03-17 @ 09:12:12
Postat av: Misfit

Åh hattar är så fina, längtar till sommaren <3Kram

2012-03-18 @ 22:00:32
URL: http://misfitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0