Hur långt är ett snöre?

Dagen har gått bra. Jag skrev in att jag ätit 50 godisar i Shape Up.. Det lät mkt. Det var mer än jag ätit, men för att vara säker.. Hamnar då på +950 ungefär, kommer inte ihåg exakt men orkar inte kolla. Hoppas det betyder att jag inte kommer gå upp av godiset.

Har tagit en tablett också så är avslappnad och lugn.. Ingen ångest över godiset... Kanske kommer sen, men hoppas inte. Jag har kunnat njuta av godiset, jag mår inte illa och jag känner att jag ätit med måtta...

Liten seger kanske.. Finally.


Kommentarer
Postat av: J

Jag kan inte för att jag har socialfobi sedan många år tillbaka och vissa dagar låser sig allt helt och jag isolerar mig hemma.

Det är grymt jobbigt men samtidigt vill jag inte lämna hemmet då jag får för mig att alla jag möter på gatan hatar mig eller att alla glor för att jag är så jävla fet..

Sjukt, men så naturligt för mig, på något vis.

2012-04-01 @ 06:12:39
URL: http://tjocktjocktjock.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kämpa på pärlan, jag tror på dig! pusss

2012-04-01 @ 10:40:06
URL: http://bonesarebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0