På sprången!

Ska iväg och fika med en kompis strax. Har bränt 780 kcal idag vilket gör att jag för tillfället ligger på -710 kcal.
Vilket är helt okej. Jag ska fika nu, sen ska vi äta mat och festa ikväll. Har inte bestämt mig om jag ska dricka eller inte än. Kommer säkert bli att jag gör det för att slippa tjatet.. Eller så får jag låtsas att jag dricker.. x)
Nee, men vi får se. Sjukt jobbigt när folk inte kan acceptera att man inte alltid vill vara full och att dem blir arga (!!) på en om man skulle vara nykter en fest. Orka liksom...

Men men, måste rusa!

Kommentarer
Postat av: J

Uppgiferna står i e-post fältet! <3

2012-03-30 @ 13:15:10
URL: http://tjocktjocktjock.blogg.se/
Postat av: Chanel

Det är så sjukt irriterande när andra försöker få en att dricka ändå fast man bestämt att man inte ska det den dagen!

2012-03-30 @ 13:58:52
URL: http://hellofatso.blogg.se/
Postat av: Tic Tac Toe

Oh vilken lång kommentar du lämnade, me like :-P



Alltså detta med att man inte dricker, det är ju sjukt starkt av dig att stå emot! Det borde vara de som dricker som borde rättfärdiga att de dricker och inte tvärtom! Gör vad du känner för :-)



Ja, jag hoppas att jag slipper att bli ifrågasatt varför jag ens sökte dit liksom.



Jag tycker att du visst kan berätta för henne att du vill bo själv! Förstår att det är svårt för man vill vara andra till lags hela tiden (jag är likadan) men med åren har jag blivit mer att jag stått på mig och gjort det som kännts bäst för mig.



T.ex. så tog jag nyss ett beslut att jag inte ville skriva ihop med en på uppsatsen och hon kanske är sur på mig men jag skiter i det för det var vad jag behövde.



Särskilt också när denna person inte har gett dig ngt så har du ingen som helst anledning att vara schysst mot henne! Skulle hon verkligen ställt upp för dig? Är svaret nej, så behöver du inte heller göra det.



Välj inte att berätta för personer som du vet är lite ego, för de kan inte ta sådana saker. Tänk efter vilka som är bra på att ställa frågor och lyssna på dig i vanliga fall för det är oftast bara dem man kan ta upp sådana saker med.



Ojdå, va tråkigt att du har fått svårigfheter efter krockarna. Men se detta som en bra sak, nu vet du vad problemet är och nu kan du få hjälp med det. Känns inte det som en liten tröst att veta vad det är och att du faktiskt inte kan hjälpa det? Detta är absolut inget att skämmas över!! Dessutom är du inte född med dessa svårigheter utan du har fått dem genom olyckor och det kan ju inte du rå för (det kan man ju inte om man är född med det heller)!



Tog du inte upp detta med din ätstörning? Vad händer nu framöver?



Okej, men det kanske bara är vetskapen att ni snart inte kommer att bo ihop som gör att han börjar uppskatta dig ännu mer? Gu va duktigt av dig att du inte blev irriterad och sånt, var riktigt bra gjort av dig för sådant kan vara svårt! Kul att han också var imponerad av dig :-D



Oj, vilken skillnad på vikt då måste hon ju verkligen ha problem nu annars så går man ju inte upp så mkt i vikt.



Sjukt det där med att de tror att de har ensamrätten på att äta minst! Jag ska försöka att inte låta mig påverkas (har typ försökt hela mitt liv för jag har alltid varit den som ätit mest av oss) men när hon gör det så tydligt s¨å är det svårt. Hon kan liksom ta en tugga av en godis och gillar hon den inte så äter hon inte upp den (vilket kanske är logiskt) men så skulle jag inte kunna göra. Men jag har tänkt på att hon kanske tycker att jag har blivit lika smal som henne och att hon ser mig som ett större hot för jag vet att jag har smalare överkropp än henne. Det var ju samma sak med din kompis där du var t.o.m. mindre än henne och hon försökte trycka ned dig?



Jag tanten bor ensam, så hon är extremt sällskapssjuk :-P Jag stod för kaffet igår men det tyckte hon var alldeles för starkt, kräsen kärring hehe



Va söt din mormor och morfar var! :-) Kul att din morfar också är så hästintresserad!



Jag tror att du är riktigt duktig på att måla, förresten har du inte ngn teckning på fb? Har för mig det, ska kika för jag tror att du har talang med det :-)



Ha en bra helg & kom ihåg NJUT! :-D



kram!

2012-03-30 @ 14:18:52
URL: http://blueshine.blogg.se/
Postat av: S

du kanske har skrivit det innan, men jag undrar hur lång tid det tog för dig att bränna 1200 kcal, alltså på cykeln, för jag går ju på spinning typ 5 gånger i veckan och för det mesta är det intensiv eller medel eller puls, jag litar inte på det som står på nätet för det står olika överallt :/

kraam

2012-03-30 @ 19:42:26
URL: http://sameoldpath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0