Redan ångest?

Idag känns det som att hela denna dagen är helt meningslös. Och jag har ett stort tryck över bröstet & känslan av att ångesten kommer hälsa på ikväll.

Kanske för att jag ska vara ensam?
Kan det vara det som utlöser min ångest tro? Jag blir orolig dock för jag vet att de släpper om jag skär mig. Men det är inte okej. Så gör man inte när man är "vuxen"..

Äsch. Jag vet inte. Plus att jag inte har "råd" att få ärr just nu. Ska göra lite aktiviteter som gör att jag inte kan dölja dem isf. Typiskt...

Vill svälta mig/vill hetsa/något för att ta mig ur detta läge.


Kommentarer
Postat av: h.

kan du inte dricka lite vin eller något? jag vet mycket kalorier men det är ändå ibland bättre att ta 2 glas vin och lugna ner sig lite, eller ja ångesten än att skada sig & få ärr

2012-03-08 @ 13:35:09
URL: http://hjartebrus.blogg.se/
Postat av: hh

sjukt stressande med en som lämnar och som KAN lämna.... förstår din känsla precis... en muffin hit eller dit gör inget i långa loppet... bara så du vet...

2012-03-08 @ 16:55:16
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0