Tar ikapp det jag missat!

Day 05: why do you really want to lose this weight? are you doing it for you?

Jag vill gå ner i vikt för att känna mig smal och våga bära fina, tajta kläder. För att jag ska må bra med mig själv och få komplimanger. Så jag slipper höra att jag är tjock i tid och otid.


Day 06: do you binge? if so, explain why you think you do.

Nja.. Ibland. Det händer ju. Oftast på fyllan. För att jag är full och får en ökad aptit och vill "passa på". Sen så kan det hända om jag är uttråkad. Vilket inte heller är okej. Äta för att man är uttråkad när man vill bli smal? Hallå...

Day 07: do your parents know you’re trying to lose weight? do they care?

Nej det vet dem inte. Igen som vet. Eller pojken vet att jag vill väga 50 kg. Mina föräldrar skulle inte förstå och det skulle säkert bli ett himla liv. Vilket är hycklande eftersom min mamma spelar stor roll in i varför jag har den realationen till mat som jag har.

Day 08: your workout routine.

Det är jätteolika. Ibland är jag helt insnöad på att cykla och cyklar massor, ibland på promenader och vill gå massor. Jag rider några gånger i veckan. Cyklar/går också i några gånger i veckan. När jag kan.

Och försöker träna lite styrka, så som plankan och armhävningar tex. Sen är det svårt för mig att planera min träning för vissa dagar kan jag knappt ta på mig strumpor och då är träning inget att tänka på. Och ibland är jag lat. Japp, så är det.

Day 09: did people ever make comments about your weight in a negative way?

Jag har blivit kallad fet, fet ko, fet gris. Även att jag är för smal, benig, benget osv.. Faktiskt så senast i helgen. På fredagen blev jag kallad tjockis och på lördagen var jag en benget. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0