Hej, ni fina varelser!

Nu har jag svarat på kommentarer! - Finally!

Idag är ingen bra dag och jag har inte rört mig. Dumma mig.
Jag har ju lovat killen att ge det en chans att bli frisk så jag kämpar på.. Men jag känner mig så jävla fet att jag är otroligt osäker på om detta verkligen är rätt..
Egentligen vill jag ju gå ner i vikt. Men är det värt det?
Och även om det känns som jag gått upp typ tio kilo så hoppas jag innerligt att det inte är så.
Men jag tycker att jag blir fetare för varje dag, speciellt låren. Helt sjukt. Äckligt är det.

Kommentarer
Postat av: fd

åhh tack för tipset... tkr ändå det är svårt att motivera mig själv till cykeln men kanske spotify ska få bli min vän även där ;) duktig du är!!! bort med tjocktankarna!!

2012-05-17 @ 23:12:12
URL: http://fighteveryday.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: Åh gumman, jag vet hur det känns alldeles för väl..

Det är väl sådär med mig, det hara bara varit väldigt, väldigt mycket och det har tagit på mig mer än jag trott, men jag jobbar mig uppåt!

ja det är klart det är jobbigt, men det har vi alltid gjort, jag är liksom... van.

Ta hand om dig gumman <3

2012-05-18 @ 09:25:45
URL: http://bonesarebeauty.blogg.se/
Postat av: Mira

Hej lilla J, jag håller tummarna för att du ska må bättre och jag tror det är nödvändigt att bli frisk för att må bra. Jag tycker du är fin och väldigt smal och så som du tränar nu så har jag svårt att se att du har gått upp i vikt. Var försiktig med att använda träningen till en ångestreglerare. Jag gjorde innan detsamma och har numer en knäskada som inte läkt på 3 år och som förhindrar mig från löpning - något som jag älskar!! Ta hand om dig <3

2012-05-18 @ 10:01:51
URL: http://longlastingeffect.blogg.se/
Postat av: TicTacToe

Hej!



Saknat dig och dina kommentarer :)



Jag tycker bara att det är bra att du håller dig borta från bloggandet om du bara tycker att det är jobbigt.



Du är så cool som utmanar sig mer och det känns som att du är mer social nu? Hur var den tjejkvällen du var på eller vad det nu var? (såg på fb :-P)



Komiskt att vi båda tycker att vi har blivit större, det är också låren för mig men även magen som jag aldrig haft problem med tidgare. Men det tyder ju bara på hur dåligt det är att hetsäta och spy och sånt.



Du är är inte heller fet och jag tror inte alls att har gått upp i vikt bara för att du känner så, mycket sitter ju i hjärnan. Något jag har funderat på är när jag kände att jag var smal fast då inte när jag var som smalast utan när jag vägde lite mer och då gjorde jag så att jag gick tillbaka till mina mått från det året då jag kommer ihåg att jag kände mig smal och vet du vad? Jag är fortfarande smalare än det fast att jag har gått upp. Sjukt! Men det gör att jag måste inse att jag är smal fortfarande fast att jag gått upp.



Likaså gäller dig, bara för att man inte väger som minst så betyder det inte att man gått upp typ 10 kg eller ngt, du är jättesmal och jättefin! :-D



Ja vi ska fasen kämpa förbi detta! Det kanske är nu som det är som jobbgast och att det snart blir bättre? :)



Man kan klara sig utan anti-depp man kan t.o.m. bli bättre bara genom att äta bättre, det vill säga mer så försök utmanan dig att få i dig mer så kanske du kommer ur depressionen smatidigt som du bli mer hälsosam! :-)



Denna helg blir det att få klart uppsatsen så det blir att bli ensam och plugga, inte så kul så kanske ska försöka att träffa min storasyster som flyttat tillbaka hit.



Hur är det annars med dig? Bor du i din lgh nu?



Vad händer för dig i helgen? :)



kramar



2012-05-18 @ 15:14:08
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: fd

jobba hårt. jobba otroligt mkt med att vänja dig med att äta vad som helst när som helst är okej. att inte träna är okej. instalera om hjärnan!! :) det är nog värt det när du kommit så lång väg då du inte längre lider av äs. men vägen dit är lång. ha tålamod. kram

2012-05-19 @ 02:56:05
URL: http://fighteveryday.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Samma här!



Men skönt att det är bättre med huvudet i alla fall!

Hur är resten av dig? <3



Men mig är det så där, jag är vilsen i mig själv. Försöker hitta fotfästet i allt.

2012-05-20 @ 23:15:37
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0