As free as a bird.

Idag har jag studerat på ganska bra faktiskt. Blev på hejjad av A. Han är bäst.. 
Håller jag på att få känslor för honom? Alltså mer än vänner? Kärlek?
Skulle göra allt så himla komplicerat. Därför jag inte vågat känna efter.
 
Tränat easyline, core och spinning. Sen blev det lite ridning på det. Efter det kom blev det mer pluggande. Inte jättebra att sitta framför datorn hela dagen. Min axel och nacke mådde inte alls bra av det och jag har haft jätteont men inte vågat ta någon tablett för jag skulle på massage på kvällen. 
Såå skönt! Eller det gjorde verkligen jätteont när hon tryckte ut mina knutar jag hade. Några av dem i alla fall. Ska ta flera en annan dag. Men sen så efter var det skönt. Helt mör och mjuk. Blev yr i huvudet också och fick sätta mig med en filt i soffan ett tag efter. 
 
Har ätit för strax under 1500 kcal idag. Sen så har jag som sagt tränat en del. Kanske bränt 800kcal? Orkar inte räkna. Helt slut i huvudet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0