Don't you dare give up.

 
Ungefär så kände jag när klockan ringde imorses. Jag var så trött. Ville inte kliva ur sängen och bege mig ut i kylan för att träna. Låg kvar liite för länge men sen så tog jag mig i kragen och släpade iväg mig. 06.15 var jag på passet och körde som sjutton. Återigen blev det tävling av det hela. 
 
"Tjejerna ska göra mellan 24-28 stycken och killarna 28-32". Jag blir verkligen pissed off. 
Så tävlingsinstinkten och envisheten slog in. Bästa killen gjorde 31 st. Jag gjorde 36. In your face, igen ;)
Det var på skoj och det fattar jag, men tycker det är kul att visa att tjejer också kan.. Faktiskt ;)
 
Sen får jag erkänna att oftast är dem starkare än mig fysiskt. I alla fall i armarna. Där har jag inte en chans. 
Har små klena armar och dålig nacke/axlar som gör det svårt för mig att bygga muskler där. Men skam den som ger sig.. Bara kämpa på! Snart blir det en tur till min pålle som jag bortprioriterade allt för mkt förra veckan. :/
 
Blev proteinkvarg till frukost, jättegott! 

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Kan tänka mig in i att det är svårt att släppa taget av någon man varit ihop med, men som du skrev så kommer du iaf med tiden komma bry dig mindre.

Jo, du är MYCKET snyggare än honom och det säger jag inte för att vara snäll. Men sedan har man ju olika stil på killar också, men ur ett generellt perspektiv så ligger du över honom.


Jo jag förstår hur du menar, jag är också bra på att spela en roll och till slut kanske man blir den rollen? Fake it til you make it :)

Det var nog ett bra pass ändå där jag testade mina gränser och fick känna på att jag klarade något :)

kram!

Svar: Mm.. Eller hur. Ja det hoppas jag. För nu ska alla vänner till sälen v2 men jag får inte följa med för C.
Tack, känns bra att höra! ;) Många som sagt så faktiskt.. Haha, har kanske konstig smak..

Mm.. Det blir nog lätt så. Att man blir så van att spela att det är svårt att veta vad som är jag och inte.

Mm.. Men hur går det med träningsvärken?

Kram
Little J

2012-11-28 @ 09:30:22
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0