If you fall, get up and try again!

 
Det är dags att inse att jag måste skärpa mitt proteinintag.
Jag måste få i mig mer protein och mindre kolhydrater. Så är det bara. 
Min mage har vart i uppror idag. Troligen pga allt onyttigt jag stoppat i mig. Nu har jag fyllt min kvot. Eller nej, det har jag inte, men min toleransnivå för idag. Vilket innebär att jag troligen kommer få lägga min lite småhungrig. 
Har bara mig själv att skylla dock. Så imorgon får jag se till att vända på steken så att säga.
 
Har blandat proteinpulver med vatten och ställt in kylen. Ska se om det blir pudding av det. Man ska ju egentligen ha kasein, men det har inte jag införskaffat. Ännu.Tror jag ska det dock. 
 
Sen så funderar jag på att göra en liten "fuling". Med det menar jag att jag funderar på att göra diverse proteinsnacks. Bars, "kakor" och sånt.. Eftersom jag har så mkt lättare att äta mer sånt än vanlig mat. Kanske kan få mig att få upp mitt intag? Vill komma på bra och nyttiga men proteinrika mellanmål också.. Tips mottages gärna! Så kan jag kanske börja lägga upp recept här igen. Om det är av intresse?
 
Imorn ska jag använda mig av Shape Up. För att se vad jag stoppar i mig.
Ska träna ganska ordenligt imorn. Om min axel klarar av det. Fast känner jag mig själv rätt kommer jag köra på oavsett om axeln vill det eller inte. Som vanligt när jag har ont. Dålig egenskap hos mig själv det där.

Kommentarer
Postat av: Silverglitter

Keso och kvarg är ju gott med typ vad som helst, går att variera i det oändliga :)

Svar: Jaa.. Det är sant! Men vill kunna växla lite också x) Måste köpa mer fun light att blsnda med.. Mer smaker :P
Little J

2012-11-08 @ 15:19:07
URL: http://silverglittrande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0