In & Ut

Frukost: Proteinshake & mini keso
Lunch: mini keso, kokta morötter & ugnsbakad pannbiff
Mellanmål: naturell yoghurt och müsli
Kvällmat: Müsli (egengjord) med naturell yoghurt (stor portion) och 1 banan
 
Slutsumma: 1330 kcal
 

Easyline 45 min
Ridning 30 min
 
Slutsumma: 450 kcal ?
 
Kände att jag hade ätit för lite. Eller nej, men jag såg på min app att jag ätit för lite, så tryckte i mig extra mycket kvällsmat. Nu är jag supermätt. Försökte iaf. Fast har inte tränat så mkt heller för den delen.. 
 
Fick mitt utlåtande av min PT idag med. Dags att skriva en vecka till. Jippie. 
Dessutom så måste jag äta lagad mat två gånger på samma dag minst 3 dagar och sen så måste jag ta minst två dagar där jag äter alla mellanmålen. Nervös, men vill klara det. 
Måste fortfarande få i mig mer protein. Inte bara genom shakes heller. Suck..
Tur jag gjorde müsli idag då. 
 
Han sa att jag nästan alltid ligger plus minus noll och att jag har haft tur som inte blivit sjuk än eller skadat mig. 
 

Kommentarer
Postat av: s

svar: tack! :D

2012-11-08 @ 23:13:29
URL: http://holdonandbereal.blogg.se
Postat av: Sara

Sv: Tack vännen! <3

Vad är Easyline för nåt? :)

Svar: Hur går det med dig? :)
Det är typ som cirkelträning.. så kör man varannan maskin varannan step up bräda. Sen så är maskinerna utformade så att man kan bestämma själv hur tungt man vill ha med hjälp av luftmotstånd. Typ ju fortare ju gör det desto tyngre blir de :P
Little J

2012-11-09 @ 09:56:25
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Aha okej, det lät intressant :D
Jag har ju legat sjuk i en veckan men nu börjar det släppa och motivationen börjar komma tillbaka :)

Svar: Det är jättekul :)Skönt att du börjar bli frisk ^^ Ska hålla tummarna för att det går över helt fort! :D
Little J

2012-11-13 @ 10:40:13
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0