Med vinterns kyla, kommer Anas hand.

 
 
Jag har börjat se ett mönster. Ett mönster med min mat och mitt mående. Under sommaren är jag oftast "friskare" och mer redo för ett hälsosammare liv, men ju längre tiden går och ju närmare vintern och julen kommer så mår jag sämre. Jag får ett plötsligt behov av att gå ner i vikt. Väga 50kg eller mindre.
Det känns som att det är likadant nu iår. Jag vill väga 50kg eller mindre igen. Det är inte så att jag väger så långt över det dock. Så så svårt skulle det inte vara i praktiken. Nu har jag ju dock gått upp eftersom jag byggt muskler, och hur ska jag gå ner i vikt och bygga muskler och behålla musklerna på samma gång?
 
Jag kanske måste offra något. Antingen siffran på vågen jag tydligen är så besatt av, eller mina muskler. 
Vilket jag vill varierar från dag till dag dessutom. Inte bra det heller. Jag vet inte vad jag vill, och jag vet inte om jag är redo att ta tag i det heller. Kan man inte bara få existera för ett slag? Måste man verkligen hålla på att leva också?

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Ligger precis som du med för mycket träning och för lite mat, snittar ungefär samma mängder som du i matväg och tränar 12-15 timmar i veckan. Vet att jag tränar för mycket och äter för lite, svårt att komma ur det och är ärligt talat rädd för vad som skulle hända om jag åt mer! Känner mig alltid bara nöjd om jag äter mindre!

Läste om mer protein som du vill ha i dig, har du provat att blanda 250g kesella lätt, 0.1% med funlight jordgubb och lite kallt vatten, smakar jordgubbsyoghurt! Underbart gott, mättand och mycket protein!

Svar: Jag har faktiskt inte räknat ut hur många timmar i veckan jag tränar.. Kanske skulle va nått :P Jaa, det är svårt. Jag är också rädd för det. Är rädd att jag skulle gå upp i vikt och bli tjock eller få mer fett på kroppen.
Mm.. Kvarg är så bra till mycket. Måste ta tag i att köpa hem det. Inte så mkt kalorier heller. Skönt :)

Tränar du på gym? Vad brukar du träna? :)
Little J

2012-11-11 @ 17:13:19
URL: http://Wicans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0