Ny vecka - nya tag.

Gick upp och tränade imorses. Skönt. Men jag verkar ha gjort något med min axel idag. Den gör mer ont än vanligt..

Sen blev det en PW efter frukost.
Blandade keso med proteinpulver. Så äckligt!! Blev klumpar och grejer :s
Ändå tvingade jag i mig det. Sjukt!

Ätit tårta idag. Fail. Det var födelsedag..
Har ändå ätit för lite så det spelar väl egentligen ingen större roll rent kcal mässigt utan mer att de inte är protein i det.

Jobbar nu och när jag slutat blir det troligen en runda till på gymmet med en vän. Får ta det lugnt med axlarna bara!
Måste lära mig att vara rädd om mig själv.

Har suttit och googlat proteinrika recept.. Hittat massa spännande!! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0