Onyttig.

Ätit sallad ute och sen en chokladkaka efter det. Onödigt. Gott dock..

Nu ska det bli fika hos mormor. Lussebulle. Onyttig dag så kommer hamna ganska högt tror jag. Fast å andra sidan kommer jag nog inte över 2000. Så då är det inte så högt?
Ska fundera på saken. Hur hög ångesten blir får avgöra.

Morfar hade köpt banan och mini keso till mig idag. Han är så fin han. <3

Gick upp 06.15 och tränade easyline. Sen så 30 min spinning och 30 min core. Min axel värker så mkt så jag kunde inte rida idag. Kass är jag. Men ibland måste jag sätta stopp på mig själv.

Ska jobba. Sen sola kanske? Får en känsla av att jag borde träna efter jobbet, men vet inte om det är en bra idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0