Byxorna växer i takt med att dagarna går..

Har på mig ett par jeans i storlek 34 som jag köpte för att dem satt tajt. Det gör dem inte nu. 
Eller så har dem bara töjt ut sig. För krympt har jag väl inte?
 
Jag har ridit ett ganska krävande pass idag.
Sprungit på crossen 20 min. (uppvärming)
Sen gymmat - blev hela kroppen i princip.
Gått en PW (250 kcal) 
 
Ska springa ut med hunden och sen åka till jobbet!
 
Maten har jag slarvat med. Lite ångest över det faktiskt.. Eller både och. 
Det blir lite krig inom mig. Åt flingor med mjölk nu. En större portion och mellanmjölk. 260 kcal. 
 

Kommentarer
Postat av: Em

du behöver mat om du tränar!! går du ner i vikt?

Svar: Mjo.. Jag vet. Men hur mkt mat?Jag vet inte... Väger mig inte. Får se nästa vecka när det är invägning.
Little J

2012-10-04 @ 18:37:23
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0