De nya reglerna.

Detta är vad jag fick reda på idag. Det är så här som min PT vill att jag ska äta under denna vecka, eller snarare hela tiden. Men det får vi se.. Ska försöka iaf.
 
Frukost: 20% av dagsbehovet. 440 kcal
Mellanmål: 15%. 330 kcal
Lunch: 25%. 550 kcal
Mellanmål: 10%. 220 kcal
Middag: 25%. 550 kcal
Mellanmål: 5%. 110 kcal
 
Det blir 2200 kcal per dag. 
Känns väldigt skrämmande om jag ska vara ärlig. Måste dessutom skriva ner allt. Vilket får mig att fundera över om jag ska fuska eller inte. Men det förlorar jag ju bara själv på. Dessutom förklarade jag att det kändes som väldigt mycket mat. Fick till svar att jag kommer vänja mig, ta ett steg i taget. Ska äta bra råvaror dessutom, så är lite svårt att hålla mig till energirik mat? Den mesta är ju onyttig?
 
Åh, detta kommer minsann bli en utmaning som heter duga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får äta nötter, det är nyttigt och energirikt :)

Svar: Jaa, det borde jag börja med! :)
Little J

2012-11-01 @ 17:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0