I can't concentrate.

Jag måste läsa läxor och lära mig saker, men jag kan inte. Jag kan inte koncentrera mig. 
Har ställt in mig på att jag ändå inte kommer lära mig det eller klara provet heller för den delen. 
Bra jobbat J. Du är helt jävla värdelös. Kan inte ens läsa på ett prov i tid. 
 
Istället har jag tränat två pass på gymmet idag och ridit. Ska nog även ta en PW sen med. 
Kanske träningen börjar ta för mkt tid trots allt? Vill inte se det så dock.
 
Nu måste jag fortsätta. Något kanske jag kan få in i huvudet?

Kommentarer
Postat av: Em

vad pluggar du för nånting? jag brukar inte se det som att trningen stjäl tid från skolan - andra människor gör ju annat, typ kollar tv, sitter vid datorn eller så när vi svettas! :)

Svar: Häslocoach... Det är visserligen sant! Bra sätt att se det på ^^
Little J

2012-10-09 @ 18:29:34
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0