Raise the roof...

 
Jag har inte haft tillgång till datorn. I alla fall inte när jag varit ensam. Har haft en kompis här, hon får mig alltid att må bra och peppar mig. Mitt lyckopiller! Vi har tränat ihop också. Superkul! Fast hon bantar nu tydligen. Vilket är jättejobbigt. Hon har gått ner 5 kilo på två veckor. Fattar ni?!
 
Jag blir så himla stressad. Pressad. Måste också gå ner. Eller? Måste jag verkligen det? 
Jag blir väldigt triggad av sånt här. Får ångest och känner mig värdelös. Vad är det för fel på mig?
 
Idag tog jag en sovmorgon. Sen så åkte jag till stallet, sen gick jag ut och gick en PW. Sen åt jag en yoghurt. Efter det blev det Easyline och Flowin. Sen hem, ta en shake och iväg för ett pass deadball. Nu är jag hemma. Tog en till proteinshake och nu är jag fet och äter godis. Det stod kvar godis hemma och jag kunde inte låta bli det. Varför? Känner mig så jävla värdelös, fast jag vet att jag tränat så mkt idag. 
 
På fredag ska jag väga in mig på gymmet. Är så himla nervös för det, samtidigt som jag är spänd och vill veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0