Räkna eller inte räkna?

Jag funderar (för tusende gången) om jag ska börja räkna kalorier igen. Men jag vet inte. Då är det för att se till att jag får i mig tillräckligt för att inte bryta ner mina muskler. Men som sagt.. Kan gå bra, och kan gå dåligt.
 
Men jag har beslutat mig för att fundera på det tills jag fått färdigt mitt kök. Kan ändå inte laga egen mat innan det. 
Sen så ska jag försöka med att LYSSNA på min kropp denna veckan och äta när jag känner att jag är hungrig och behöver det. Borde gå? 
 
Mina vänner vill dessutom starta "Operation Göda J" - hemska tanke. 
Eller, det är väl både bra och dåligt.
 
Allt detta prat om vad jag äter och inte äter tär en aning på mig. 
Som härromdagen fick jag skäll för att jag åt. För att jag åt lunch när jag skulle äta på kvällen. 
Så jag kanske inte kan äta så pass mkt? Eller?
 
Åh, jag blir förvirrad och ledsen och trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0