Vad håller jag på med?

Jag insåg att jag glömt att ta mina anti-Depp hela veckan. Inte bra. Kanske därför jag känt mig ur fas och haft extra mkt panik över maten?

Maten går bra skulle jag säga. Eller jag äter ju. Sen så är det ett krig i mitt huvud angående mängden. Vill komma upp i 2200 för att göra "alla andra" nöjda, men jag då? Siffran skrämmer mig just nu och jag hade hellre valt att öka lite långsammare. Speciellt nu bär jag inte ska äta godis och sånt. För då blir det genast så att jag håller mig till mina "safe-foods" och dem har inte alltid så högt energiinnehåll.

Det jag vågar ta i med på kcal väg är mina proteingrejer dock. Mina bars och shakes. Det är positivt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0