Det gör ont.

Idag värker det i hela mig. Mina ben är jätteömma och det är jobbigt att bara gå på plan mark.

Ändå tvingade jag mig runt den vanliga PW-rundan i spöregn. Ändå ska jag träna två pass sen. Dock så avstod jag från att rida.

Vad tänker jag med? Jag är orolig över om jag klarar av att träna men tanken på att avboka ger mig ångest. Då missar jag ju en timmes träning. Jag som ska äta onyttigt ikväll med mina vänner.

I helgen ska jag åka bort. Då finns det ingen möjlighet eller tid till träning och maten kommer bli serverad. Hemkt att säga, men jag tror faktiskt jag ser fram emot det. Även om jag vill träna och äta som jag vill så behöver kroppen få vila och få i sig ordentligt med mat. Då slipper jag dessutom planera maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0