Det gör ont.

Det gör ont i bröstkorgen. Vänster sida. Hjärtat kanske?
Jag har ångest. Jättemycket ångest och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Går jag hem till mig kommer jag säkert skada mig. Eller göra något dumt. 
 
Jag vill visserligen lätta på trycket, men är det värt det? 
Klippa, skära, skada. Straffa. Det är en mörk dag för mig idag. Kanske är det nattens hets eller helgens alkohol. Gårdagens strulande eller det faktum att jag inte tagit mina anti-depp på två dagar? 
 
Vad ska jag göra? Har försökt att hitta på något men ingen av mina vänner kan idag. Skulle sett på film med en kille, men inte när jag mår såhär. Hade vi känt varandra bättre hade det vart en annan sak, men vill inte skrämma ihjäl stackarn. 
 
Lägga mig i badet kanske? Vad händer om man somnar när man badar? Vaknar man om man skulle glida ner under vattnet? Det måste man väl ändå göra?? Drunka måste vara värsta sättet att dö på? Usch, hemska tanke. Är faktiskt inte rädd för att dö, men jag är rädd för att dö genom kvävning. Galet va? 
 
Förlåt. Inte meningen om jag triggar. Måste lätta på trycket så gott det går och detta är det mildaste sättet jag kan komma på. 

Kommentarer
Postat av: I

Hjärtat, de går över. Ångesten. Håll ut vännen!

2012-09-03 @ 11:07:47
URL: http://troochtvivel.webblogg.se
Postat av: Sara

Ont i bröstet är oftast bara ångest, när man har ångest så det går över. Har haft massa konstiga saker med hjärtat, har alltid varit ångestrelaterad <3

2012-09-03 @ 19:16:54
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0