Ojojoj....

Försöker komma ikapp bloglovin fortfarande! :P
 
Idag tränade jag bara ett pass. Bara och bara. Borde inte tränat alls för jag har väldigt ont och är kanske på väg att bli sjuk. Hemska tanke. Nu ångrar jag dock att jag inte vart ute och gått idag. Så får se om jag blir piggare sen.
 
Igår så gick jag en pw 6 km. Plus en runda med hunden. Sen så blev det ett pass på gymmet. Efter det red jag och sen på kvällen var det samma pw-runda igen. Jag vet inte exakt hur lång den är men 5-6 km. Måste mäta igen, har glömt av :P
 
Åt dock mycket igår. För att vara mig. Fast jag inte var så hungrig. Kände bara att jag behövde det.
Nu har jag ätit lite godis ikväll. Och fralla. Mår sjukt illa. Det är för övrigt dagens intag. Plus cola Zero och vatten. Inte bra J... Men men. 

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Svarar dig när jag kommer hem. Hopas du får en bra helg och försök ta det lugnt med träningen och lyssna på din kropp <3 kramar

2012-09-13 @ 08:52:40
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0