Outside the box.

Ångesten verkade inte släppa igår. Kändes ganska så hopplöst. 
Gick efter ett tag ändå hem till mig. Har ju min älskade vovve som stöd, så det gick bra. 
 
Sen så gjorde jag något jag aldrig vågat göra förut.
Bjöd hem en kille jag knappt känner för att prata eller nått. Kolla på tv.
Ångrar det inte och har gått runt och känt mig lätt som en fjäder hela dagen. Pratade och myste och fick massage. Hade det bara väldigt härligt ;)
 
Detta är en sjukt stor grej för mig eftersom jag är jätteblyg och osäker när jag är nykter. Visst kändes det lite konstigt i början, men sen släppte det. Så skönt att bara kunna vara med någon annan. Mysa och prata och framförallt skratta ett ärligt skratt. Det har inte blivit många timmars sömn inatt minsann. Haha. 
 
Har vart ute på en PW i förmiddags med. Ätit lunch redan dock. Ska iväg och äta igen sen. Lite ångest för det, men varför? Ska faktiskt träna ikväll. Äntligen :)

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Åh va kul att kvällen slutade så för dig! :-D Är glad för din skull! Jag är precis likadan när jag är nykter blir ju allt så mkt mer pinsamt men det är väl bara att köra på som du gjorde ;)

Tack för tipset om att inte ta medicinen när jag dricker, låter ju skitläskigt så det vågar jag inte!

Känns det bättre idag?

Ja, det är lite trixigt det där med att räkna eller ej. Jag blir ganska besatt när jag räknar och det är ju inte bra. Tror man ska skippa att räkna och lära sig äta normala portioner. När skulle du på samtalet?

2012-09-03 @ 14:46:53
URL: http://tictactoe.blogg.se
Postat av: pro ana diary

Svar; Går det bra med min skyddade blogg? :)

2012-09-03 @ 17:43:53
URL: http://proanadiary.blogg.se
Postat av: Sara

Vad duktig av dig, då vet du att det inte världens undergång om något skulle gå fel, vilket det inte gjorde. Så starkt av dig, är smått stolt! :)

Sv: Ah okej, skulle också vilja ha en sån våg! Skulle vara skönt att ha en sån hemma, på nåt sätt :)
Haha ja, det var inte en dålig deal! Jag har visserligen gått på gym tidigare men det har aldrig varit min grej, hatar att träna med eller inför andra. Jag är hellre själv :)

Jo, jag kommer ihåg det ;) Cyklar du nåt hemma nu? <3

2012-09-03 @ 19:20:03
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/
Postat av: I

sv: Vad bra kära du!

2012-09-04 @ 09:18:12
URL: http://troochtvivel.webblogg.se
Postat av: S

ååh se det som ett stort framsteg då ju =) bra att du kan våga utmana dig lite ibland och skönt att träffen gick bra =)

2012-09-04 @ 10:11:00
URL: http://downtoperfection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0