Hej, kommer ni ihåg mig?

Hej... Jag har inte vart inne på ett tag igen nu.. 
Stänger in allt inom mig istället, vilket inte är så bra. Det har bara blivit så dock. 
I helgen hade jag ont i ryggen och kunde inte träna. Det var inte kul.. Bra med vila eftersom jag tränat varje dag i fyra veckor men vad rastlös jag blir.. Så idag körde jag på i 200% som vanligt. Typ..
Bränt en hel del kalorier, men eftersom jag tryckte i mig hur mkt som helst igår bla en stor påse nötter så gör det nog varken till eller ifrån. 
 
Har varit på tre UV behandlingar nu och jag kan säga att det visst fungerar. Oavsett vad ni tror så ser jag att jag har fått resultat och väldigt bra sådant med faktiskt... Visst så kanske dem inte försvinner helt men det är inget måste heller, men det resultat jag fått redan nu har gjort mycket för min självkänsla och det om något är värt mycket för mig.. :) 
 
I veckan åker min häst till sin nya familj och det känns förjävligt. Han kommer säkert att få det superbra ändå men lite jobbigt är det allt.. Min ögonsten. Min bästaste vän <3
 
Kommer bli bråk med mamma och pappa dock. Dem lär ju vilja ha pengarna som jag får för hästen fast det inte ens är dem som betalat för honom. Så det ser jag inte framemot, men vi får se hur det går. 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Jag följer!

Svar: Nu med?
Little J

2013-06-01 @ 13:41:25
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0