Alla kan.

Förra veckan hade jag tre läkarbesök.
Utförde diverse tester. Ska dit snart igen och få svar. Hoppas på att få prata med någon om saker jag vart med om och saker jag behöver bearbeta. En av mina vänner berättade idag att hon bett om att få tala med någon. Hon hade ringt till vårdcentralen. Är lite i chock. För hon har alltid varit motståndare till sånt och antidepp mm... Men kan "till och med hon " så varför skulle inte jag kunna?
 
Så om jag inte får den samtalsterapi jag vill ha av sjukhuset ska jag ta mig i kragen och söka till vårdcentralen. Jag måste ta tag i detta. För min skull och för min framtid. För mina nära och kära och för att orka. För att få må bra helt enkelt. 

Kommentarer
Postat av: V

Om man får fråga, vad utreds du för? Hoppas du får den hjälp du vill ha & behöver från vården, ge inte upp även om de är knepiga! Kram

Svar: Hur mitt minne och min koncentration förändrats sen jag krockade och skadade nacken... Mm.. Försöker iaf!
Little J

2013-02-12 @ 16:21:02
URL: http://violentmoreviolent.blogg.se/
Postat av: The fairytale

Det är svårt det där med att få terapi har jag märkt, ansågs länge vara för sjuk för terapi

Svar: Okej.. För sjuk för terapi? Alltså att du var för omottaglig för eventuell hjälp då eller`? :(
Little J

2013-02-13 @ 20:16:32
URL: http://thefairytaleaboutmylife.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0