Pang på bara!

Har frågat säkert tusen gånger.
"Är det något mellan dig (mitt x) och ...?"
"Nej.. Det är det inte.."
"Men säg det isåfall, lova att vara ärlig mot mig.."
"Jaja.. Men det är väl klart.."

Frågat flera gånger. Sen så idag. När jag och han ska åka bort i helgen så kommer det. "Jag och .... Har bestämt att vi ska börja dejta."

Det jag väntat på. Blev så arg på att han ljugit för mig. Flera gånger. Rakt i ansiktet. Idiot.
Kändes ändå skönt att jag blev arg och ledsen för det och inte för att han träffat henne. Tjejen jag trodde att han höll på med medan vi var ihop.

Kanske har med mr X att göra... Känner inga "kärleks-känslor" med C längre. Men ja, det gör jag med mr X. Faktiskt.... Helt galet. Har varit "kär-kär" på riktigt helt seriöst galet kär 1 gång innan. I mitt ex.. Så att jag känner såhär tar jag ändå som ett bra tecken. Han får mig må så himla bra.
Haha... Fast han är äldre, eller så. Inte för det spelar roll egentligen... Eller?
Det märks inte på oss.... Åh...
Saknar honom nu när jag tänker på honom. Så fin....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0