Du ger mig ångest.

Detta är inte bra. Jag får ångest och överäter, spyr eller svälter mig som ett resultat. Det är inte okej.

Pappa bad om att "få låna" pengar till cigg/pengar överlag/kaffe igår. Idag bad han om att få låna pengar igen. Fast jag sagt att jag inte har. Då begär han att jag ska fråga mormor & morfar om jag kan få pengar av dem som sedan han kan få. Eller "låna" som han säger.

Jag får inte tillbaka dem igen och det börjar samla ihop sig till en stor summa. Vad ska jag göra?

Min syster säger att jag ska bryta kontakten med dem när de håller på så här. Att det är fel av dem. Ändå känner jag mig skyldig att låna ut (ge dem pengar). Men är det så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0