Ångest

Pappa vill att jag ska ringa mamma. Jag vill inte. Får ångest. Hon kommer bara vara skitarg för att jag inte ringt henne och inte hälsat på eller brytt mig om henne. När hon själv inte ringt, hälsat på eller brytt sig om. Hon kommer få mig att känna mig värdelös och få dåligt samvete och framstå som en känslokall idiot. Som så många gånger förut.. När hon själv inte är ett dugg bättre.
Jag vill inte höra av mig. Jag vill inte ha kontakt. Jag orkar inte låtsas tycka om och vara trevlig när jag vet att allt hon bryr sig om är sig själv.
Hon sitter hemma HELA dagarna. KANSKE går ut med hundarna om hon måste.. Annars så får de vänta tills pappa har lunch eller slutat jobbet. Han får handla, städa, tvätta, jobba. Hon får sitta hemma och äta sig fet framför tvn och klaga. Rättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0