Baby.

Min kropp hatar mig. Ena sidan säger, ät mer kom igen du älskar mat.. Din vikt är okej, du kan väga mycket mer. ÄT!
Andra sidan säger Ät inte!! Behåll inte maten!! Bli inte fetare, kom igen vi kämpar vidare.. Var inte äcklig. Du kan bli smal, SKA bli smal.. ÄT INTE!!! Spy spy spy!!!!
Känner mig som en bebis eller nått. Vet inte ut eller in. De ja väger nu är mkt. Men jag ser ingen större skillnad? Jo, på magen. Den är större. Det upprör mig. Jag har mer energi nu.. MEn jag skäms mer nu. Jag vill gå ner och ska gå ner. Har bara så mycket längre väg nu.. Känner hetsen ropa på mig. Vill ha mina Lipro. Måste beställa nya... Plåstrena har inte verkat än? :(

Ibland, ganska ofta, önskar jag att jag hade ett mobilnummer.. Någons av er.. Som jag kunde smsa för stöd.. Och som kunde göra likadant till mig.. Säga nej, du klarar det här.. Du kan bli smal, det kommer gå bra!

Önskedröm

Kommentarer
Postat av: lith

"Min kropp hatar mig. Ena sidan säger, ät mer kom igen du älskar mat.. Din vikt är okej, du kan väga mycket mer. ÄT!

Andra sidan säger Ät inte!! Behåll inte maten!! Bli inte fetare, kom igen vi kämpar vidare.. Var inte äcklig. Du kan bli smal, SKA bli smal.. ÄT INTE!!! Spy spy spy!!!!"



Min hjärna. Identiskt typ. Fy fan.

2011-04-13 @ 18:28:12
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0