Dålig dag

Jag mår inte alls bra idag. At all. Har sjukt ont och är helt slut. Borde träna, träna, träna men det gör så ont..
Vågen visade högre idag med. Men jag åt så sent igår så jag får skylla mig själv. Är iaf INTE tillbaka på ruta ett igen, tack och lov :)
Jag ska ta tag i mig själv snart och åka till stallet. Blir nog ett mellanmål först. För min mage känns lite konstig idag, typ som att jag är vrålhungrig fast jag precis ätit.
Funderar på en nutrilette blåbär.. Låter så gott.. Även om de är +200 men jag "ska" ju äta 1200 kcal/dag.

Kommentarer
Postat av: V

sv, jag har inte varit hos läkaren än.. Pappa sa att jag ska kolla upp det om det blir blåsor. Tack gumman för att du är så snäll! :)



Går det bra för dig med mat & träning?

Kram V

2011-08-29 @ 16:46:13
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0