IN/UT

Frukost: + 125 kcal flingor och mjölk
Lunch: WW soppa +131 kcal
Mellis: Flingor och mjölk +126 kcal
Kvällsmat: Kyckling + grönsaker, bea. +321 kcal
Övrigt: Laktosfri Sandwichglass +171 kcal
= +874 kcal
Motion:
Promenad -247 kcal
Ridning
Cykel -150 kcal

Funderar på att äta något mer så jag har något att ta av imorn, plus att jag är förstoppad och måste få igång magen, annars kommer den svullna upp. Imorgon ska jag till skolan och kommer nog inte hinna äta. Eller jag vill inte äta imorn. I grundskolan och gymnasiet åt jag i princip aldrig i skolan.. Det var ingen som kommenterade det heller eftersom de visste att jag hatade skolmaten. Så det var en perfekt ursäkt.. Får se hur det blir på högskolan när man får ta med egen mat eller äta ute. Jag som ska studera hälsa.. Hycklare?

Åt en glass. Onödigt kanske, men ack så gott.. Ber till Gud att vågen ska vara snäll imorn..

Kommentarer
Postat av: V

sv, det går väl sådär.. Jag har ett för mig lågt mål och brukar ju som sagt var äta så sjukt mycket och flera hekto godis varje dag tidigare... Så nu när jag har ett så "lågt" mål hamnar jag över målet men under vad jag brukar. Så jag kommer väl gå ner utav det också antar jag :) Har inte så bråttom men som de flesta hade jag väl gärna ätit ett piller (eller en godis) som gjorde att jag gick ner 1kg om dagen typ ;)



Kram

2011-08-30 @ 12:11:02
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0