Tjejdag

Idag åkte jag, syster och en kompis iväg och shoppade lite.. Det var roligt, även om jag är jättetrött och slö idag.. Helt galet slö.. Har inte hunnit gå min vanliga promenad med killen heller. Men jag behövde komma ut, och man rör ju på sig när man handlar också..?
Hatar att gå själv, blir orolig över vad folk ska tänka då.

Mamma ville att jag skulle äta där idag. Men vet inte om jag orkar det. Vill vara hemma och sova typ. Och cykla om jag orkar. Helt galet slö som sagt.
Sen så åt vi ute idag. Tog en räksallad. Åt inte mycket alls, för jag hittade ett hårstrå i min mat. Så äckligt!! Men jag vet inte hur mycket jag kan fått i mig då..

Vägde mig imorses också. 54,8 kg. Så fyran är tillbaka. Så det höjde motivationen avsevärt! :)
Dricker massa vatten just nu med.. Vilket är toppen, för då samlar inte kroppen på sig vätska ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0