Back on track! ;)

51,4 kg visade vågen imorses, 100g mer än "vanligt" men jag är glad ändå! :)
Idag har jag städat hela dagen!! Gjorde en väldigt god tonfiskröra idag! :) 60kcal/100g ^^
Så den åt jag till middag med potatis. Helt okej, hamnade under 200 kcal & blev sjukt mätt!! :)

Det är julgodis som står på schemat idag. Nervöst. Blir med kompisar som kan ÄTA MASSOR med godis och brukar försöka få mig att äta massor med.. Men ska stå emot så mkt jag kan! Smaka om JAG vill inte för att DE tjatar..
För smaka det kan jag göra, det har jag räknat med i dagens kcal intag, men då ska det hållas vid smaka, inte vräka.

Nu kmr dem när som helst, så hörs sen! <3

Kommentarer
Postat av: hanna

Förstår inte varför vissa vill att man ska äta så himla mycket, särskilt sötsaker och sådant. Vill man inte så vill man inte, det är ju enkelt.

2011-12-21 @ 19:08:59
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Lycka till med julgodiset & tillåt dig att äta lite, bara jul en gång om året :-)



Ja det där med att få blåmärken av minsta lilla eller att man sitter oskönt är en nackdel med att vara smal. Men det är ju ocksåp ett bevis på att du har väldigt lite underhudsfett.



Japp, nu är jag hemhemma och har tillgång till hur mkt mat som helst. Dock räknar jag kalorier så jag har mer koll nu iaf men det blir ju sötsaker varje dag...



Låter som ett mkt bra julfirande! Jag ska bara fira med min familj så jag ser nästan mest fram emot juldagen då det blir party med mina vänner :-) Du ska ta det lugnt på juldagen eller?



2011-12-21 @ 19:19:55
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0