Dramaqueen..

Idag är det lite bättre.
Fick verkligen ett sammanbrott igår. Allt var så överväldigande.
Speciellt sen när vi skulle äta. Pojken hade heller inte ätit på hela dagen typ.

Så han fixade pizza till sig och sallad till mig. Jag kände att det skulle gå bra.
Sen låg det ett hårstrå i min sallad. Katastrof. Försökte äta ändå till slut. Så ÄCKLIGT.
Så ja, det blev en minislice pizza och pommes ist. Fuck.. Men a.. Hamnade ändå under 1000 kcal.

Idag har jag bränt 500 kcal och ätit för 100. Så ligger på minus. Ett tag till... Vi ska ha fika med bådas familjer.
Men det blir nog ingen middag. Jag sa till pojken att jag skulle äta innan han kom hem. Det har jag ju också..
Kräm.

Lipro: Det är bantningspiller ja.. Jag har använt dem förut, men då har jag ätit mer än jag gör nu och mer fett och gått ner av det. Så det är ju inte säkert att de hjälper nu, eller så fungerar de ännu bättre? Men man ska ju öka sitt intag & fettintag egentligen.. Men aja, jag vill så gärna se 50,x till jul.. Jag kommer ihåg när jag åt skräpmat varje dag en hel helg och sen hade jag gått ner 3 kg på måndagen - då åt jag Lipro. Jag var så glad. Hade inte allt gått åt helvete förra vintern och i princip hela detta året hade jag nog vart kvar på den vikten. Eller mindre.
Förra julen vägde jag ju härliga 48 kilo. Nu är jag bara misslyckad.
Ett tag till iaf, för jag ska klara det här! Jag ska det.

Kommentarer
Postat av: hanna

Du är inte misslyckad, du kommer nå den vikten du vill ha!

2011-12-12 @ 21:49:35
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0