Idag finns inga ord.

Jag är så sjukt stressad, arg & frustrerad. Har massor att göra klart innan julafton och innan imorn. Alla bara drar i mig från alla håll och förväntar mig att jag ska fixa & lösa allt. Köra dit, hämta de, gör si, gör så..
Men jag då? När jag ska jag få hinna med mitt? Allt som jag måste göra, och jag har så ont idag att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag skulle vilja få lite andrum, lite lite tid att vila. Är det verkligen för mycket begärt?
Jag svarar på kommentarer när jag lugnat ner mig... <3

Kommentarer
Postat av: hanna

Försök att ta några djupa andetag. När man är stressad glömmer man lätt bort att andas! Du klarar det här ska du se.

2011-12-22 @ 22:40:54
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0