Idag finns inget..

Jag orkar inte finnas idag. Orkar knappt att bara vara.
Har kämpat mig runt slingan idag, gått alltså. Bränt -253 kcal.
Gick upp så sent så finns bara mat för 61 kcal i min redan så feta mage.
Det är precis vad den är. I behov av motion, jag orkar bara inte.

Jag och killen sitter i varsitt rum. Pratar inte. Fanns inget mer att prata om.
Vad det nu betyder? Vill bara gråta, gråta, gråta. Och skära.
Men inte ens det orkar jag - så misslyckad som jag är.

Knappade in 50 som mål på Shape Up idag. Ta ett delmål först. Det känns nog bättre.
2 veckor vill jag klara det på. Liiite mer än 1000 kcal säger Shape up idag då.
Allt känns för mycket dock. Är rädd.

Lipro är på väg hem till mig igen.
Jag vet inte om detta är ett steg i rätt eller fel riktning för mig.
Eller jo, det måste det vara. Jag vill bli smal, smalare än smal.

Så dem ser hur trasig jag är, just nu är masken jag satt på mig allt för bra. För att ingen ska se. Jag både vill och inte vill.. Patetisk är vad jag är.

Kommentarer
Postat av: hanna

Du är inte fet! Hoppas att du inte skär dig, du måste ta hand om dig!



Förresten, vad är lipro?

2011-12-11 @ 18:13:11
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: charlie

Lipro är det bantningspiller? Funkar dem?

2011-12-12 @ 01:19:14
URL: http://charliesgazette.wordpress.com
Postat av: D

SV: Det fick jag, efter en stund så däckade jag pga den höga dosen medicin. <3

Jo exakt, då kan man äta litegrann ibland utan allt för dåligt samvete! ;)

2011-12-12 @ 15:01:55
URL: http://allrainnerst.blogg.se/
Postat av: D

SV: Ja.. haha, den vanliga dosen (1-2 tabletter) brukar göra folk trött.. så 4 tabletter gjorde så att jag till slut däckade haha!



Ja jo exakt.. det blir lixom att jag svälter mig och sen hetsar. En ond cirkel, så ska börja äta mer regelbundet istället.

Ja det har jag också hört, och kanel är riktigt bra för förbränningen. Det är grymt för det är så otroligt gott att ha på olika grejer (och i té't så jag äter hur mycket kanel som helst haha) <33

2011-12-12 @ 15:16:25
URL: http://allrainnerst.blogg.se/
Postat av: D

SV: Haha ja.. Min vanliga dos är 3 så det blev lite mycket men det hjälpte i alla fall! Tar du någon medicin av något slag?

Ja.. :/ usch. Kände mig verkligen patetisk där jag satt på köksgolvet och hävde i mig saker.



Åh, jag brukar ta en MASSA tabasco på det jag äter haha.. har inte svårt för starka grejer så jag har typ hur mycket som helst.. och det sägs hjälpa också :) Har även hört att mandlar till viss mängd kan vara bra för förbränningen!

2011-12-12 @ 15:29:49
URL: http://allrainnerst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0