När får jag vila?

Jag är seriöst fetast i världen. Jag vill inte. Vad finns det för mening med livet? Helt seriöst? Allt jag gör är att existera. Mina dagar består av stress och ångest och av att jaga siffror, sträva mot lättare och lättare vikter..

Varför kan jag inte bara få sova? Somna in och slippa allt det här som trasar sönder mig mer och mer. Slippa vara en börda för alla i min omgivning.

Slippa vara en börda för min finaste skatt.. Min kille som försöker göra så mkt för mig.. Allt han kan och förstår att göra.

Fick så många fina saker av honom, nästan allt jag önskat mig, som jag verkligen inte förtjänar..

Jag förtjänar inget. Jo, att få vila. I evighet..

Kanske är det den måttliga alkoholhalten i min kropp som talar, som släpper ut lite tryck som alltid byggs upp igen. Men snälla... Jag vill inte mer.


Kommentarer
Postat av: hanna

Du förtjänar hur mycket som helst och du är inte fet!



sv: De hittade påsen med spyorna..

2011-12-27 @ 00:43:41
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: a

du är INTE fetast!!

2011-12-27 @ 22:43:09
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0