När raggsockar inte hjälper..

Jag har raggsockar, stickad tjock tröja & är iskall.
Fick dessutom precis väldigt bråttom. Suck... Fast de gör inget, gör allt för min mormor <3

Skulle bara titta in och säga att jag klev upp tio i sju och satte mig på cykeln. Fattar inte detta, jag som tycker nio är galet tidigt. -600 kcal senare klev jag upp på Ab Cirle Pro maskinen och körde ett litet pass. Räknar inte med det dock..

Till frukost blev det en Skyr vanilj (+120), men ack så god! Och inget fett ^^

51,3 kg. Vägde jag förövrigt. Men åt sent och vägde mig tidigt.
Åt på restaurang, jag ville så gärna ta en sallad - för att det var det rätta (?), men jag frös och det slutade med att jag tog pitabröd med grönsaker, biff & kyckling och pommes. Ångest över att bli så mätt så fort och vara "tvungen" att äta eftersom vi inte var ensamma.
Jag räknade +600 för maten, åt inte upp allt dock.

Kommentarer
Postat av: D

SV: Ååååh, är så himla glad att skyr har kommit till Sverige att jag dör! (sitter och mumsar på en jordgubbs skyr nu och skall nog köpa i någon annan smak senare idag.) Lycka för en islänning som inte längre bor på island kan jag ju säga.. :)

Och föresten, fan vad grymt av dig att träna så tidigt på morgon, jag är för lat för det haha!

2011-12-15 @ 11:07:24
URL: http://allrainnerst.blogg.se/
Postat av: hanna

Vad är det du åt till frukost hehe?



sv: Ja, kroppen behöver faktiskt vila ibland, så det är nog bra om du kanske inte tränar lika mycket någon dag :). Men du är duktig!

2011-12-15 @ 11:20:10
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: s

Åååh skyr<3 nu blev jag fett sugen på det! har inte ätit den på två dagar nu haha, blir nog en imorgon ;)

2011-12-15 @ 20:44:09
URL: http://sameoldpath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0