So close I can feel it...



Jag ställde mig på vågen, såg siffran, klev av, ställde mig igen, och gjorde så några gånger innan jag vågade tro på den. 51,0 kg. Väger jag inte mer trots att jag åt glass igår kväll? Åh, det är så nära 50,x nu..

Därför är det extra viktigt att jag tänker mig för... Annars har jag så lätt att tänka, äsch jag kan äta lite mer idag, jag är "värd" det. Nee.. 1200 max. Har fortfarande ont i munnen också.. Suck på det..

Men idag ska jag vara glad! DET är jag iaf värd.. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 be happy :)

2011-12-01 @ 09:40:11
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Ja, klart att du är värd att äta 1200 kcal & mer dessutom! Ibland kan man gå ner i vikt genom att öka intaget :)



hehe kul att se dig på fb! Känns så knepigt att man aldrig träffats, men vet så mycket om varandra så det blir ju att man "känner" varandra på ngt sätt :)



Jag tycker att du ser jättesmal ut på alla dina bilder & förstår varför du blivit anlitad som modell för du är väldigt fotogenisk :) Coolt att du haft så många hårfärger också! :D



Gick det bra att äta glassen igår? :)

kram!



2011-12-01 @ 10:07:53
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: E

Sv: förstår det.. Mja okej:)



Förstår precis vad du menar, jag tänker också alltid att jag är "värd" det om jag går ner..

2011-12-01 @ 10:54:41
URL: http://foodihateyou.blogg.se/
Postat av: hanna

Vad kul att du gått ner, du är så himla duktig! Hur lång är du förresten :)? Och ja, du är värd att vara glad, och du är värd ännu mer också!

2011-12-01 @ 11:47:24
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: S

haha jaa kan inte sluta skratta åt din läkerolkommentar, men det kan säkert funka.. ;) härligt att du gått ner :D

2011-12-01 @ 12:32:55
URL: http://specialsecrets.blogg.se/
Postat av: e

det är du absolut värd! och lite glass är inte hela världen! ta hand om dig vackra du. <3

2011-12-01 @ 13:02:06
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: e

här kommer novellen om min pojkväns föräldrar, haha!

Hans mamma är blyg, och hans pappa är väl bara tystlåten av sig.

I somras så frågade de ifall jag ville öflja med dem på semester till kroatien (de åker dit varje år, de kommer därifrån hehe) och det ville jag. De bilade ner och jag flög ner dit någon dag efter.

Hans mamma var riktigt otrevlig mot mig, eller ja, hon pratade inte med mig.. satt vi i soffan och tittade på tv så kunde hon fråga min pojkvän vad jag tyckte om för mat (!?) även om jag satt bredvid.

Var vi på stranden och alla var i vattnet utom jag och mamman gick upp, då ställde hon sig flera meter bakom "vårt" ställe och väntade tills resten av familjen kom :s



Tillslut kände jag mig så ovälkommen att jag fick ont i magen, kunde inte äta osv. Pratade med mamma om det och efter ett par dagar utan att jag fått i mig något bokade hon en biljett hem. (skulle vara där 2-3 veckor egentligen)

De blev riktigt sura för att jag åkte hem i förväg fastän hon betedde sig som hon gjorde.

Efter det har jag knappt varit hemma hos honom för att ajg inte har vågat, och hon gör allt för att förstöra mellan oss!

Vägrar köra honom, låter honom inte sova här, skyller på skitsaker för att han inte ska få osv.

en gång sa hon "jamen, måste ni alltid vara där?! det är inte bara för att det är E, så ahde jag tyckt om det var någon av dina kompisar också". Jo tjena! han och hans kompisar är ALDRIG hemma hos honom och det gnäller hon inte över..



Så jag försöker nu på senaste tiden få henne att tycka om mig. Jag bjöd dem på vår adventsfika, som de tackade nej till natten innan för att göra ingentng! de var bara hemma men orkade inte komma... jag är där oftare nu och försöker småprata och vara trevlig men hon svarar knappt..



Som jag förstått har hon svårt att släppa sin son, förstå att han inte bara vill vara med henne liksom. Jag är hans första tjej.

Dessutom verkar hon lite p-störd, haha. Taskigt sagt men...

Hon har skapat en facebook till sin katt som hon sitter och skriver med!? haha.

Katten är sjuk just nu, och då har hon skrivit i kattens logg "krya på dig!" sen har hon loggat in på kattens facebook och svarat "det ska jag! <3"

alltså!? det är fan inte friskt haha!



kram <3

2011-12-01 @ 14:02:36
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: J

Det är jätteviktigt att vara glad, glöm ALDRIG det. Snart försvinner däremot glansen av att gå ner ett par hekton och livet blir ett rent helvete. Gå inte så långt, snälla du! Hoppas allting är bra <3

Sv: jag spelade volleyboll på idrotten och tog emot en boll fel. muskeln är typ sprucken och jag fick en intern blödning - kul!

2011-12-01 @ 14:34:35
URL: http://thisonesforyouana.blogg.se/
Postat av: marcus

tack:)så duktig du är:)!

2011-12-01 @ 16:20:18
Postat av: Ellie

Åh, vad glad jag blir att du är så nära det målet! Och ja, du förtjänar verkligen att vara glad! :)



Hehe aa jag vet känslan, ibland när man står och väger och räknar helt frenetiskt och tänker "om nån skulle se mig nu skulle de tycka att jag var galen", haha. Men det är skönt att veta också :) Hur reagerar din kille på att du väger allt? Eller han kanske vet om allt?

2011-12-01 @ 17:13:29
URL: http://allofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0