IN/UT

IN:
Frukost: 2 riskakor med kalkon och lite västkustsallad (onödigt jag vet) 90kcal
Mellanmål: Kvarg + funlight 71 kcal
Middag: Hemlagad pizza 480 kcal :(

UT:
Promenad: -335 kcal
Ridning: -131
Minipromenad med hunden: -70 kcal

Resultat: +96 kcal

Missade de sista målet med mat jag skulle ätit, ett äpple. För jag var inte hemma och sen gick tiden över.. Men imorn är en ny dag :)

Än så länge är jag på topp alltså :) Fast jag funderar på att äta var tredje timme, och se om det är något för mig. Inte för att jag blir hungrig, för de är jag typ aldrig, utan mer för att få igång magen. Var några dagar sen jag gjorde nr 2 om man säger så :s Och tja, det väger ju också.. Så ingen vägning idag.

Kommentarer
Postat av: L

Testa att äta något var 3e timme. Nått litet bara. Det är enklare att gå ner i vikt då eftersom man håller igång matsmältningen och förbränningen :) Jag testade det, men jag kan inte bara äta något litet, när jag äter äter jag mycket.. Så jag gick upp av det. Men du är bättre på att begränsa dig själv så jag tycker helt klart du ska testa det! Tror du kommer gå ner fortare då! :)



Men shit, vilken idiot :S Hur är det med dig nu då? bättre? <3 Fan va lack jag blir på henne!



ÅH va kul :D blir så glad när jag hör att ni vart tillsammans så länge och fortfarande verkar ha ett skit bra förhållande! För de flesta brukar ju bråka mycket och så när man vart tillsammans så länge. Typ tappar gnistan å allt. Men på dig verkar det ju som att ert förhållande är skit bra verkligen! :D



Du kommer nog väga mindre än mig snart, du är så sjukt duktig! Du äter skit bra och du går mycket promenader och så! Vill också ha sån självdisciplin som du :/ Du blir som en förbild för mig eftersom du har det.

Men ta en riktigt ätardag ibland (förlåt att jag tjatar:P ) men det är nästan alltid efter jag har skött mig i flera dagar och sen tar en ätardag som jag går ner i vikt snabbast. Så jag tror stenhårt på att man ska ta det ibland!



Ja gud, att kunna väga mig när jag vill är underbart! Att inte veta vad man väger är hemskt!



Jo det är kanske sant, men jag kan inte tro på det just nu, tyvärr.. Om killar säger att jag är söt eller snygg tror jag dom, men säger dom nått om min kropp vill jag bara slå dom å fråga varför dom ljuger! haha så knäpp jag är! :P



Hur gammal är du btw? :)



<3<3

2011-02-22 @ 15:46:58
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0