Jag är kass!

Är kass på att uppdatera nu på sommaren.. Gah.
Ställde mig på vågen härromdagen, OMG!! Så illa att jag inte vågar skriva ut vikten. Men sen, dagen efter, -1kg och  dagen efter det -1kg till. Idag var det samma som igår.. Men vi åt ute igår också, så det var ganska väntat. Ätit en shake idag hittills. Lattesmak, jättegod om man har is i ! :)
Nu är jag mer taggad än på länge! Inte ätit godis sen fredags/lördags.. Och jag är inte sugen! :) Åt lite popcorn igår dock.. Less fat.
Väntar bara på att abstinensen ska sätta in och godissuget blir skyhögt.. Bara kämpa på mot de dock så är det snart över :) Hoppas jag ! :P

Kommentarer
Postat av: Danni.

gått ner tre kilo på tre dagar? wow!!

2011-07-20 @ 15:32:58
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Postat av: N A R R O W

det kan du, den står i epostfältet <3

2011-07-21 @ 13:34:28
URL: http://narrowest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0