Let the sun shine..

God morgon alla fina!
Idag är det städa och tvätta som gäller, såå tråkigt. Men det bränner en del iaf!
Fortfarande svårt att äta. Så får äta det som funkar. Blir soppa till middag, kalorisnålt och bra! :)
In:
Frukost: Mannakvick +200 kcal
Lunch: Varma koppen +50 kcal
Mellanmål: Glass +200 kcal
Kvällsmat: Soppa, vattenmelon +120 kcal
Totalt: +570 kcal

Ut:
Promenad med hunden: -40 kcal
Ridning: -136 kcal
PW: -280 kcal
Totalt: -456 kcal

Ja, jag vet att frukosten landade rätt högt men min yoghurt hade tagit slut och tja, det är gott med mannagryn. Mättar länge också. Har hållt igång ett tag nu :) Satte mig vid datorn en sväng för att läsa igenom alla bloggar jag följer, tar ju en stund :P Men snart är det stallet som står på schemat :)
Är verkligen synd att det inte bränner mer kalorier än vad det gör :/
Ingen vägning idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0