När jag blir stor?

Vad vill jag bli när jag blir stor?
Jag vet inte. Allt och inget. Inget skriver jag för att det är så många drömmar som jag inte kan få. Jag hade min framtid uttänkt. Skulle jobba som kock, sen i en bar utomlands osv.. Nu kan jag inte det. Så det känns ganska värdelöst. Jag vill bli modell, men jag är för kort och tjock, och ful. Så det går inte.
Är sugen på dietist/hälsocoach. Mest för att lära mig allt jag vill och behöver veta om mat! Skulle vara perfekt!
Mest av allt vill jag bli lycklig när jag blir stor. Och just nu är lycka att bli smal, smalare, smalast!
Xoxo Little J

Kommentarer
Postat av: Danni.

re: nu känner jag mig jättefånig, men var hittar man dem lösenordskyddade inläggen? $:

2011-06-06 @ 13:10:04
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0