Well... What did you expect?

"Kanske skulle äta något? Jordgubbar är bra. Det är nyttigt. 1 liter senare. Fortfarande hungrig. Pizza kanske? Med sås. Finns ju i kylen. Slukar hela pizzan. No probs. Stoppar fingrarna i halsen. Spyr. Lugn sköljer över mig. Går hur lätt som helst. Kan nästan spy utan att stoppa fingrarna i halsen, nästan. Sköljer munnen. Ögonen är lite svullna. Röda. Nyckelbenen sticker ut ur kragen på tröjan jag har på mig. Den är för stor. Pojkens. Trygghetslukten. Hur kan man vara fet med nyckelben som syns? Jag förstår inte.

Sätter mig i soffan, helt oberörd. Som om inget hade hänt. Timmar senare sätter suget igång. Igen. Glass! Kom igen, det vore så gott med glass. Det är lätt att spy också. Kallt och skönt mot halsen. 2 liter och 1 snickersglass, singoalla, kolasås, chokladsås och potatischips senare. Mår uppriktigt illa. Fan, det var chipsens fel tänker jag.

Sätter upp håret i en slarvig knut. Låser dörren om toan och spyr. Glassen bara rinner ut. Som inget. Men chipsen. De vill inte. Kämpar och kämpar. Varför varför varför gör jag så här? Varför kan jag bara inte gå utan mat? Äckel, fetto, looser. De släpper. Chipsen rinner ur. Mer vatten, hoppar lite. Spyr igen. Spyr tills magsyran kommer ut. Då räcker det. Kollar på mig i spegeln. Rödsprängda ögon, svullna kinder. Nyckelbenen sticker verkligen ut, drar upp tröjan för att kolla på den svullna, feta magen. Platt och stenhård. Antydan till magrutor. Känslan av att vara smal. Jag ser att jag är smal. Den lyckan. Jag är smal.

Sen, bam. Back to reality. Jag är fet fet fet. Vem trodde jag att jag skulle kunna lura? Ana, det var ett elakt spratt. Men det var så värt det. Att få känna så för bara en sekund. Oh happy day!

Nu är det slut dock. No more. For real. Måste sluta. NU. Ska jag bli smal ska jag bli det genom att äta rätt. Lite, men rätt. Kalorier är allt som spelar roll. Bye bye binge and purge. I mean it! Leave me alone."

Kommentarer
Postat av: mirella

känner verkligen igen mig själv i det du skriver fast jag brukar få panik när jag äter något som senare inte kommer upp när jag försöker spy upp det. det slutar alltid med att jag ger upp och känner mig helt hopplös

2011-06-09 @ 23:02:43
URL: http://dyingtoachieveit.blogg.se/
Postat av: oyuki

the feeling </3 hur lång är du?

2011-06-10 @ 11:57:36
URL: http://oyuki.blogg.se/
Postat av: Oyuki

Hur tränar du och hur mkt tränar du för att få sån mage?

2011-06-10 @ 18:00:20
URL: http://oyuki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0