IN/UT

IN:
Frukost: Räkmacka, och kaka på café... 500 kcal ??
FY FAN VAD FAIL!
Mellanmål: Kvarg 74 kcal
Mellanmål: Godis 300 kcal (vet inte, men kan ju bara tänka mig)
Middag: Potatisgratäng, kött, glass... :(

UT:
Promenader (nästan alla): -638 kcal

Jag vet inte hur mycket det blir exakt. Så skiter i att räkna. Vet ju bara att det är FÖR MYCKET! men nu när pojken håller stenhård koll så kommer det få bli så här. Annars kommer jag aldrig kunna nå mitt mål :( Blir så ledsen. Allt jobb kommer gå till spillo. Får äta maten han tvingar i mig och ta mina Lipro och hoppas hoppas hoppas.

Kommentarer
Postat av: L

La till dig på min blogg msn, är online nu. Men annars kan du maila om du vill :)



Må inte dåligt för att du ätit så där, du måste ju nu. Det är inte du som failar, du gör bara det du måste för att klara en svår situation. Men försök att få honom till att ni ska äta mindre godis å mer vanliga mellanmål. Och försök att övertala honom om att du slutar räkna kalorier och att promenaderna är för att umgås, inte för att förbränna.



Usch, inte kul att må så :( Men det är bara för att din mage inte är van vid att arbeta så mycket som den gör nu. De tar ett tag innan den ställer om sig efter det :/



Din mage är jättesmal och fin, och vad jag har sett av dina lår så är dom smalare än mina iaf. Hatar med att ha lår som går ihop, det är äckligt :S Men du ska veta att jag inte sa det för att vara snäll, utan jag menade det på riktigt. <3

Saken är den att jag gör inte det, det är skit skumt :S Jag har nått rymdfett som ser stort ut men inte väger ett skit. haha Kanske kan skicka en bild till dig (om jag vågar ta en) nu när jag har din mail.



aa, å eftersom jag inte vet så vågar jag inte ge mig in i det. Jag har ju alltid vart sån här med humöret å deppigheten å glömskan, så jag lider ju inte av det så mycket som jag hade kunnat.

Typ samma för mig, min syster sa en sak till mig på fyllan en gång som jag hade berättat för henne när jag va 5 år. Det är en hemsk sak och jag har inget minne av den alls, men hon grät när hon berättade om det minnet så jag vet att det är sant. Frågade henne om det när hon va nykter en gång efter det och då låtsades hon att hon inte mindes.. :/



Eftersom jag hade bränt så mycket på praktiken idag och bara ätit 135 kcal så vägde jag mig idag. -0.7 kg. Fattar inte hur.. Men det kändes bra, så då fick jag lite mer motivation igen. Men väg dig inte igen innan din kille har lugnat ner sig lite, tror bara du kommer må dåligt eftersom du inte kommer gå ner nu. Eller väg dig sällan ifall du vill hålla koll.



va gullig du är, är du seriös med det att skicka eller va de mest skoj?



<3<3

2011-03-04 @ 23:33:08
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0