Qournwok

Skriver måtten så som jag hade i, ifall ni undrar över konstiga siffror :P

Bifftomat (1 hel) 374 gram
Matlagningssmör (lätt) 3g gram
Gullök 77 gram
Sparris (grön, fryst) 137 gram
Laktosfri fetaost (lätt) 108 gram
Quornfilé 317 gram
Krydda efter smak

Hacka alla grönsaker och qournfilén grovt. Sen är det bara att steka det. Slå i fetaosten, smälter så det ser ut som en röra typ. Då ser det fetare ut också. Ha i sparrisen sist. Den går fortast.

Detta blev mycket mat!! Men jag lagade till två personer och det blev till en matlåda med:)

59,83 kcal/100 gram wok!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur räknade du ut vikten? Eller har du en våg?

2011-03-14 @ 16:46:08
URL: http://tyrannosaurustex.blogg.se/
Postat av: L

oh, den kanske man skulle testa att laga någon dag :)



Jag började gilla att gå till gymmet ensam men sen började dom bygga om och allt blev jättetrångt och inget står på rätt plats och de bytte till typ sport å svt på tv apparaterna.. Nu klarar jag typ inte att gå dit ensam.



haha otur du har! Hur blir det med läkaren då om magen inte är bra än? :/

Det är bra med mig idag :)



Säker på vad? Fast min mage är mycket större än din:( Usch jag skulle bara gråta om jag såg min mage på en bild! Önskar att jag också tyckte att det va peppande.. Men det är nog för att man inte sitter rakt i ryggen, så får man veck i huden typ?



Okej, men det är ju bra :)

Jo jag hade roligt, fick dock dra från en efterfest för att jag mådde skit, så då tvingade min kompis i mig 2 panpizzor när vi kom hem. Massa kalorier :/ Men har ätit så mycket kalorier hela helgen så det gör nog ingen skillnad:P



<3

2011-03-14 @ 18:18:23
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0