Vad händer?

Jag sitter med tjocka strumpor, mysig varm filt, syrrans tjocktröja och fryser.. Nått så fruktansvärt. Har slutat skaka nu iaf.. Fattar inte vad som händer..
Först blev jag rädd och började äta varm mat.. Det blev bara mer och mer och mer.. Sen så spydde jag. Behövde inte ens försöka. Magen bara vände sig upp och ner. Hoppas bara jag fick upp tillräckligt för att inte gå upp i vikt. Om jag ändå ska spy liksom. Nu bränner det i hela halsen.
Kvällarna är alltid värst.. Hetsen ropar som utsvultna vargar. Ångesten river. En sida säger, ÄT du är smal, för smal. En annan sida säger, NEJ ÄT INTE! VILL DU VARA FET? SÅ JÄVLA SMAL ÄR DU INTE! ÄCKEL. Den är den sidan som har rätt. Jag vet de..
Imornblir de bra då är pojken hemma på kvällen och hela helgen och resten av nästa vecka.. Då kan jag inte hetsa. Känns tryggt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0