Flubber..

Jao, så känner jag mig. Som flubber. För jag har ätit massor. 1500 kcal. Typ.. Helt sjukt.
Fast jag har ätit ofta. Typ. Oftare iaf.. Och jag ska ju starta förbränningen. Då är 1500 ganska ok. Inte okej enligt mina mått egentligen. Men det hade inte blivit så mkt om jag inte ätit glass för att jag blev tvingad.
Fast jag har rört mig idag och är inte klar än. Tror jag.
För pojken ville gå en nattpromenad när han slutade jobba. Han ska bli biff tydligen. Bara för jag är så smal?
HA! Ett hån är vad det är.
Just nu ska jag fokusera på att:
* Äta lite, ofta
* Inte äta mer än 1500 kcal (och ska jag äta så mkt måste jag röra på mig!!)
* Dra ner successivt på kalorierna
* Inte spy/hetsa
* Bli smal och vara smal.
* Bli nöjd
*Ta paus från vågen
Hade inte ätit 1500 kcal :) Men ändå mycket.. Men allt mindre är okej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0