Svimmade...

Jag kom ju hem från stallet och vägde mig.. Sen skulle jag ätit. Men fick ångest och tyckte att jag inte behövde de. Så satte mig på cykeln och brände 410 kcal. Kändes bra!
Sen så var jag inte sugen på mat längre.. Och sen tänkte jag vänta tills killen kom hem. Sen så blev de inte så att vi åt. Tills hans farmor kom. DÅ svimmade jag nästan.. Helt sjukt. Så hon i princip körde ner en feting bulle med äpplemos i halsen på mig. Fuck that.
Sen när vi var hemma hos mina föräldrar så svimmade jag nästan igen. WTF?! Såna som mig som failar med mat hela tiden svimmar inte. GAH! Så då blev pojken arg och skulle köpa korvkioskmat. Jag vägrade. Så han köpte en sallad till mig... Åt halva kanske.. Undra hur många kalorier det var egentligen då? Får räkna om.. Jag räknade ju på hela... Suck suck suck. Jag måste gå NER.

Kommentarer
Postat av: it's hard times for dreamers.

får jag lägga till dig i min länklista? ♥

2011-05-03 @ 23:56:46
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/
Postat av: ch

jag tror du fattade för du besvarade ju min fråga :P ha du nån metod som fungerar bra för viktminskning eller?

2011-05-04 @ 16:27:35
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0